2011. július 9., szombat

Újra Pertu Parti

Újra eljött a nap, amikor a Nóta tv népszerű műsora, a Pertu Parti felvételt szervezett. S persze, engem is meghívtak. Igyekeztem is kitenni magamért. Ezér jó kis pörgős dalokat vittem a felvételre, hogy a közönséget megmozgassam kicsit.

Ez sikerült is, hiszen a műsoromat egész végig tapssal jutalmazták. S egy előadónak ennél nem is kell nagyobb elismerés. Már csak azért sem, hiszen mi azért dolgozunk, hogy a közönségünk önfeledten szórakozzon, s elfelejtse a napi gondját baját, mely sokszor rányomja bélyegét a mindennapokra is.

A felvételen nagyon meleg volt, de ilyenkor nem zavar semmi sem. Azon vagyok, hogy a hangulatot még jobban felforrósítsam, s úgy gondolom, ez sikerült is. Most elhoztam ide, az X Faktorban már, több előadó által is sikerrel bemutatott Hangokba zárva című dalt, kicsit más formában. Bár a dal gyönyörű az eredeti, lassú formájában, ennek ellenére úgy gondoltuk a csapatommal, hogy egy kicsit pörgetünk rajta, s így alakult ki ez a dance verzió, melyet a közönség és a rajongók örömmel fogadtak. Persze, van olyan is, akinek ez nem tetszett. Ennek oka lehet, az irigység, hiszen végül is, R.S, még ha fényévekre is van lemaradva tőlem, féltékeny minden lépésemre. Persze, ez abszolút nem zavar. Vagy inkább mondhatni, nem érdekel. :)
Nekem az a fontos, hogy a közönség és a rajongóim szeretik azt, amit csinálok, s hogy a műsorokban még kérnek is, ez igazi elismerés, és jutalma a munkámnak.

Ilyen volt a tv felvétel:


Pertu parti Műsor:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése