2011. július 24., vasárnap

Kissziget és Nagybakónak falunapok

KISSZIGET - 2011.07.23. 18:00h

Furán indult a tegnap reggel. Ki sem kellett néznem az ablakon, hogy tudjam, milyen idő van kinn. Arra ébredtem, hogy az eső hangosan veri a ház tetejét.

Féltem, hogy el fogja mosni a szombati fellépéseket az időjárás. Nem lett volna jó, hiszen sokan írták nekem a Facebookon is, hogy már nagyon várják a bulit. Várakozni volt a legrosszabb az egészben...


Lassan is telt az idő, de az időjárás megkegyelmezett. Délután kettő fele már teljesen elállt az eső, sőt, még a nap is kisütött. Így indultunk el.

Kissziget azért őrizte a zivatar nyomait. De aztán a buli nem volt rossz. Igyekeztem olyan dalokat összeválogatni, amiket minden korosztály szerethet, aki ott volt. És talán jó döntéseket hoztam. De persze, a visszajelzések még jönnek, hiszen ma vasárnap van, s gondolom, mindenki, aki tegnap bulizott, most kipiheni a fáradalmakat, netán a kicsit túlzott alkoholfogyasztás következményeit.
Mi pedig indultunk tovább, hiszen már késésben voltunk....


NAGYBAKÓNAK - 2011.07.23. 19:40h

Mázlink volt az úton, hiszen nem volt nagy forgalom, bár az utak minősége gyalázatos volt. Így néhány perc késéssel, de megérkeztünk Nagybakónakra, ahol a polgármester asszony, és egy képviselő fogadott. Nagyon kedvesek voltak, s vártak már. A technikusunk gyorsan beszerelt, mondhatni, már indult is a buli.

Az esőfelhők gyűltek itt is, s persze, féltem, hogy a műsor közben eleredhet, de nem. Kitartott.


Azt hiszem, sikerült itt is változatos, színes műsort csinálni. A közönség is lelkesen énekelte velem a dalokat. Még a mikrofonomat is megosztottam velük. :)

Úgy gondolom, a hangulat igazolta, hogy jól dolgoztam, s a polgármester asszony mondta, valószínűleg nem utoljára találkoztunk. ;)

Egy művésznek az a legnagyobb elismerés a közönség tapsa mellett, ha visszahívják oda, ahol már fellépett.


A buliban voltak azért érdekességek. Amikor az egyik asszony, egy kendőt adott a kezembe, hogy azzal integessek.:)

Vagy az a kissé szerintem alkohol befolyása alatt álló ember, aki félmeztelenül rohant fel a színpadra. Persze, ezek poénok voltak, hiszen semmiféle atrocitás nem ért. Sőt, épp ellenkezőleg. Ezek az emberek is nagyon kedvesek voltak velem.

Szóval, a szombatról szép emlékeim maradtak, melyeket talán most sikerült veled is megosztanom.

S ha eddig még nem tapasztaltad, milyenek is a " Daavid bulik", akkor talán itt az ideje, hogy bepótold. Hogy mikor és merre járok, ezt megtalálod a www.davidmusic.hu oldalon.:)

Addig pedig "kalandra fül". :) :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése