2011. július 9., szombat

Albertirsa és Dunakeszi

ALBERTIRSA - HÁZIBULI ATTILÁVAL TV FELVÉTEL

Nagy öröm számomra, hogy Attila műsorában, a Házibuliban már állandó vendégművésznek számítok. S persze, fontos számomra Attila bizalma is, ami még jobban arra ösztönöz, hogy fejlesszem magam, és még többet és többet nyújtsak a színpadon a szórakozni vágyó közönségnek, és a nézőknek.
Hiszen tudom, sok előadó szeretne képernyőre kerülni, de ez nem könnyű dolog. Ezért is akarom bizonyítani, hogy érdemes vagyok erre.

Az albertirsai tv felvétel hatalmas élmény volt számomra. Árnyékban is vagy volt 40 fok, de a közönség kitartóan táncolta és tapsolta végig a műsoromat.

Igyekeztem is a kedvükben járni, hiszen már sokszor kértek arra fórumokon, mailben, hogy a Neked túl könnyű című dalomat ne hagyjam ki a repertoárból. S persze, egy Attila dallal is készültem, hogy az Attila rajongóknak is a kedvében tudjak járni. A Te vagy a fény a szívemben című dalt örömmel fogadták tőlem. ;)

DUNAKESZI - JÓTÉKONYSÁGI KONCERT

Az ember sokszor el sem gondolja, mennyire szerencsés, ha nincs betegsége. S akkor mennyire szerencsés, ha épp a gyermeke születik és él egészségesen. Sajnos, ez nem mindig válik valóra. És akkor az ember a bajával magára marad. Hacsak nincs valaki - mert az államra ilyenkor számítani nem lehet -, aki összefog előadókkal, és összehoz egy jótékonysági rendezvényt. Most is így történt. Dunakeszin, Máténak, az új szíves kisfiúnak rendeztek gyűjtést, ahol Tolvai Renáta, Bencsik Tamra, Nótár Mary, Király Viktor és még sok más előadó mellett, én is meghívást kaptam. Igyekeztem is kitenni újfent magamért, még akkor is, ha előtte elég sokat aszalódtam a kocsiban.

Albertirsáról közel egy órás út, a budapesti dugóban szinte egy örökkévalóságnak tűnt. De aztán odaértünk, ahol kedvesen fogadtak minket.
Nem kellett sokáig várnom, hogy színpadra kerüljek. A dalok itt is sikert arattak.
Jó buli volt ez is. A közel 20 perces műsor után jóleső érzés kerített hatalmába, hogy talán én is hozzájárultam ahhoz, hogy az a kisfiú egy kicsit jobb körülmények közé kerüljön.
A szervezőnek pedig köszönöm, hogy emberfeletti erőfeszítésével, emberiességből jelesre vizsgázott.
Azt hiszem, ez a nap is jól zárult. ;)

A bulik videója:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése