2011. július 5., kedd


Elmúlt 2010, most tavasszal egy új évet kezdünk, persze, tele reményekkel. Februárban, egy fánk fesztivállal a hátam mögött indulok neki a mostani nőnapnak.

Bagolára hívtak, ami nem kis kihívás számomra, hiszen a korosztályok elég széles skálájával találkoztam itt. A tizenévesektől a meglett korú nagymamákig, mindenki kíváncsian várta a műsoromat. Én pedig igyekeztem kitenni magamért.:)

Itt próbáltam ki magam legelőször, az RTL Klub X Faktorában, már sokszor vizsgázott dallal, mely a Hangokba zárva címet viseli. Szerintem nem sikerült rosszul.:)

Aztán próbáltam feldobni a hangulatot pörgősebb dalokkal, s ami a legjobb, hogy a közönség, függetlenül attól, hány évesek voltak, örömmel, s lelkesen fogadták. Egy előadónak ez a legnagyobb elismerés.

A buli végig nagyon jó hangulatban telt. ;)


Így ráadás ráadást követett, s mivel nem kellett most rohannom, több, mint egy órásra kerekedett a műsor. A lányok, asszonyok pedig nem akartak elengedni. Tényleg nagyon örültem ennek a fogadtatásnak.
S meglepődtem, hiszen a végén, az autogramosztásnál a 90 éves nénike is épp úgy állt sorba, mint a tini dédunokája korú lányok. S ami hab a tortán, a műsorom olyan sikert aratott, hogy falunapra is visszahívtak.

Így Bagola, augusztusban újra találkozunk! ;)



Íme a bagolai fellépés videója:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése