2011. július 9., szombat

Sugárbird üzlet megnyitója

Lányok, először is köszi a bizalmat, hogy jó pasinak tartatok, s kedvencetek lettem. S, hogy engem kértetek a Sugarbird üzlet megnyitóján is sztárvendégnek, külön köszönet. Igyekszem majd mindent megtenni annak érdekében, hogy ez így is maradjon. ;)

Na de térjünk vissza erre a bulira.
Meglepi volt, hogy Zimány Linda is ott volt, s ráadásul nem csak Balázsnak szurkol, hanem nekem is. :)

Fantasztikusan éreztem magam itt is, annak ellenére, hogy a műsorom most nagyin rövidre kellett fogni, hiszen, azért a főszerep most még is a ruháké volt.

Engem ismét a Gas öltöztetett. Szeretem ezt a márkát, mert kényelmes viselet, s nem akadályoz semmiféle mozgásban sem.

Ha jól tudom, akkor szeptemberben találkozunk ugyanitt, a Kanizsa Centrumban! ;)

Videó a buliról:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése