2011. július 4., hétfő

Meghívás a Pertu Partiba

Nem hiszek a véletlenben, de annál inkább hiszek a sorsban. S abban, ha az ember valamit nagyon akar, és azért keményen dolgozik, akkor a végén mindig eléri azt, amiről álmodott.

A kezdet minden esetben nehéz. Nálam sem volt másként, de a kemény munka meghozta gyümölcsét, hiszen a Nóta tv stábja is felfigyelt rám, s meghívott, az akkor már népszerű műsorukba, a Pertu Partiba.
Mint ismeretes, ahhoz, hogy valaki színpadon legyen, mint énekes, manapság nem feltétlen kell tudnia énekelni is. Sajnos.
De Jolly most próbára tett engem, s úgy gondolom, nem kis örömére szolgált, hogy megbirkóztam a feladattal. :)

De erről majd később mideót is láthattok.:)

A műsor elég érdekes, hiszen egy kis beszélgetéssel indult, majd pedig - már a műsor címéből is kiindulva - megittam életem első pertuját Jollyval. :)



Majd pedig a felkonferálás után irány a színpad, s jöjjön, aminek jönnie kell. :)



S a két dal - Valahol vár rám, illetve a Fújja el a szél - remekül sikerült, hiszen a lelkes közönség hangos ovációval reagált rájuk.

Úgy gondolom, remek kis nap volt, s boldog voltam, hiszen egy újabb lépést tettem annak irányába, hogy az emberek megismerhessenek engem, és természetesen a dalaimat. És ez az egyik legfontosabb dolog egy előadó számára.

De ugyanakkor nagy felelősség is, hiszen az egyre magasabb mércének is állandóan meg kell felelni, ami nem kis feladat.






Itt jobb minőségben tekintheted meg a videókat:
http://www.youtube.com/watch?v=LwsPsutVk4g

http://www.youtube.com/watch?v=r0qpuCRvOwA

http://www.youtube.com/watch?v=8S_AY1d1jFw

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése