2010. augusztus 8., vasárnap

David buli - Darányban


Tegnap Darányban jártam. Egyik kedves hangmérnök barátunknak Palikának megszületett a kislánya Mia, s ezt megünnepelendő, betértünk hozzájuk egy kis grillezésre. Fantasztikus ételek voltak. A saláták fenségesek voltak. A csirke és a disznóhús pedig...
Szóval, a kaja és 1 doboz sör után irány a kocsi, és go Darány.:)

Előttünk egy népdalkör volt. Ilyenkor mindíg felmerül bennem a kérdés, hogy az emberek tulajdonképpen milyen műsort is várnak tőlem?! Aztán megtudtam, az emberek nem igazán vártak. Miért? Mert összekevertek Fekete Dáviddal. :)) Ennyit a szájhagyomány utján terjedő, s állandóan ferdülő hírekről. :)

De miután megláttak, mindjárt megjött a hangulat is, mert tudták, hogy a mai buli nem lesz nagyon "Fekete". :)))

Aztán fel a színpadra, s 40 perc tömény buli.:) És ahogy láttam, mindenki fantasztikusan érezte magát. Nem akartak elengedni, így megint egy ráadás dallal zártam. A Hotel Mentholra rázta mindenki rendesen. Persze, mint már megszokhattamindenki, ebből én sem vontam ki magam.:)

Aztán a polgármester meghívott minket a hivatalba, ahol nem szegülhetett ellen a csapat a szilvapálinkájuknak, mely állítólag már több-tízéves volt. Persze, azért a mértékre figyelni kell, még akkor is, ha nem én vagyok a sofőr.:)

Aztán eljött az este. Palika, akinél kezdtük a napot zenélt. megkért, kicsit segítsek be neki, és persze, erre nem mondhattam nemet, hiszen ő is sokat segített már nekünk. Ezért, hát ki a színpadra, s azokat a dalokat, melyeket ismertem, szívesen elénekeltem. Persze, a közönség sikítása, ujjongása ismét hozzátartozó eleme volt ennek a megmozdulásnak. Tulajdonképpen nincs is jobb érzés egy előadó számára, amikor tudatják vele, hogy szeretik, és jó az, amit csinál. Majd jött néhány közös dal Palika egyik ismerősével, Szandival is. (Ő van a képen.)

Aztán lassan búcsúzkodtunk, hiszen nekünk is indulnunk kellett lassan. Már mindenkit vártak otthon. Így nem maradt más hátra, be a kocsiba, s jóleső érzéssel telve - hiszen a polgármester, s a többiek is mondták, jövőre visszavárnak - elindultunk az éjszakai országúton hazafele...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése